FILTROVÁNÍ »
Kipling.cz /

Nákupní řád

Dle použití

Dle stylu

Dle značky

Dle ceny

Dle materiálu

Dle objemu

platební karty

 

Nákupní řád

Vyberte si zboží

  • Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu nebo hledáním. Fulltextové hledání je výhodné použít, znáte-li například typ zboží, které hledáte.

Vložte zboží do košíku

  • Jste-li již rozhodnuti, stiskněte v detailním pohledu na zboží tlačítko VLOŽIT DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky.

Přejděte k pokladně

  • Z košíku pokračujte tlačítkem DOKONČIT OBJEDNÁVKU k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a Váš telefon. Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení.

Závaznost objednávky

  • Po zadání Vaší objednávky do objednávkového systému považujeme Vaši objednávku na základě platných právních norem za uzavřenou kupní smlouvu, a tedy za objednávku závaznou.

Storno objednávky ze strany nakupujícího

  • Objednávku lze stornovat e-mailem

Storno objednávky ze strany prodávajícího

  • Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží již nevyrábí, nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila cena. O stornu objednávky budete informováni. Pokud již zákazník zaplatil náklady vyčíslené stornovanou objednávkou, budou mu peníze, nebo rozdíl mezi uspokojenou a stornovanou částí objednávky převedeny zpět na bankovní účet, a to v nejbližším možném termínu.

Expedice objednávek

  • Zboží uvedené jako skladem je standardně expedováno do 4 pracovních dnů (v případě jiné doby expedice je toto uvedeno u každého produktu).

Možnost vrácení zboží A PENĚZ

  • Pokud nejste se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojeni, můžete nám jej vrátit do dvou týdnů (čtrnácti dnů) od převzetí. Rozhodující pro určení tohoto data je potvrzení pošty o převzetí zboží zákazníkem nebo k přepravě (tedy odeslání na přepážce).

Způsoby dodání

  • Dobírka, obchodní balík, platba převodem na účet, osobní vyzvednutí objednávky... v rámci ČR.

Možnosti platby, ceny poštovného - dobírka 

  • Platba dobírkou - za zboží platíte při převzetí zboží

    • poštovné a balné činní 118,- Kč při nákupu do 2000,- Kč a doručením Českou poštou

    • poštovné a balné činní 118,- Kč při nákupu do 2000,- Kč a doručením PPL

    • při nákupu nad 2000,- Kč je doprava zdarma po celé ČR

  • Platba převodem na účet / mojePlatba (od KB) - předem zaplatíte za zboží 

    • 79,- Kč při nákupu do 2000,- Kč a a doručením Českou poštou i PPL

    • při nákupu nad 2000,- Kč je doprava zdarma

    • zboží je ihned po uhrazení odesláno na vaši adresu. 

  • Osobní odběr - je možný na adrese 

     Luggage & Bags 

     Jungmannovo náměstí 5 

     Praha 1

     Po - Ne 9:00 - 19:00

     tel.: 224 282 819 

     po objednání vyčkejte na pokyn, že je zboží připravené na prodejně k vyzvednutí

  • OSOBNÍ ODBĚR OUTLETOVÉHO ZBOŽÍ - JE MOŽNÝ NA ADRESE 

     Luggage & Bags outlet (Kipling/Victorinox outlet)

     Fashion Arena Prague Outlet

     Zamenhofova 440

     Praha 10 - Štěrboholy

     Po - Ne 10:00 - 20:00

     tel.: 257 210 109

     po objednání vyčkejte na pokyn, že je zboží připravené na prodejně k vyzvednutí

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Jako doklad o záruce vystavuje e-zavazadla.cz ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, katalogové číslo, datum prodeje).

Záruční podmínky

  • Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce České pošty, zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.
    Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

Postup při reklamaci zboží

  • V případě, že zboží reklamujete, okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno , adresu, telefoní číslo, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu uvedenou na faktuře (popř. na našich stránkách).

Vyřízení reklamace

  • Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@e-zavazadla.cz.
    V případě , že výrobce reklamaci uzná bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.
    Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace.
    Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte. 
Péče o zákazníky
Kontakt

Luggage & Bags
Jungmannovo náměstí 5
110 00 Praha 1

Luggage & Bags Outlet
Zamenhofova 440
Praha 10 – Štěrboholy

Telefon: +420 224 282 819
E-mail: info@e-zavazadla.cz

 

FacebookYouTubeInstagram